Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 marca 2014

JTSR

Cześć!

Dlaczego JTSR?
Pewnego dnia, po szkole jechałam busem do Manoli. Gdy próbowałam otworzyć drzwi okazało się, że nie umiem ich zJoTteSeRować (otworzyć). I teraz najlepsze podchodzę do drzwi i co?! Nie mogę znaleźć klamki! Mówię wtedy do kierowcy - Proszę pana Jak To Się Rozbraja?! Kierowca, Manola i jakaś kobieta zaczęli się ze mnie śmiać, a ja dalej nie rozbroiłam drzwi. W końcu Manola zlitowała się nade mną i rozbroiła to piekelne urządzenie jakim jest klamka. Wyszłam z busa i nigdy nie byłam z tego powodu taka dumna. Tak zaczyna się cała przygoda z JTSRem.

POZDERKI:*


                                         ^                                                                                      ^
                                     Manola                                                                              Aleks

1 komentarz:

  1. fajna przygoda haha :)

    zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj : http://tina-tinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń